Pomáháme školám k úspěchu
Projekt Pomáháme školám k úspěchu Nadace The Kellner Family Foundation se stal odborným partnerem iniciativy Partnerství pro vzdělávání 2030+. Díky podpisu memoranda o partnerství prohloubí dosavadní spolupráci v oblasti podpory základních škol a společně tak budou dále zlepšovat učení dětí a snižovat nerovnosti ve vzdělávání.
Pomáháme školám k úspěchu
Principy profesní učící se komunity: Začínejte hledáním společného cíle
Pomáháme školám k úspěchu
Podcast Mozaika vzdělávání: S Hanou Košťálovou o podpoře učitelů a rozvoji čtenářských a pisatelských dovedností
Pomáháme školám k úspěchu
Monika Chrobáková: Při bádání můžeme číst a při čtení bádat
Pomáháme školám k úspěchu
Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část
Pomáháme školám k úspěchu
Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení
Pomáháme školám k úspěchu
Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu
Pomáháme školám k úspěchu
Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická
Pomáháme školám k úspěchu
Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu
Pomáháme školám k úspěchu
Ivo Mikulášek ze ZŠ Dobronín: Učitel musí mít otevřené oči a volné ruce
Pomáháme školám k úspěchu
Dlouhodobé cíle a možnosti jejich sledování ve výuce dějepisu podle Jakuba Neubauera
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 2. část
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION