Pomáháme školám k úspěchu
11. 11. 2025
Stále více času trávíme před obrazovkami digitálních zařízení. Tomuto trendu se přizpůsobují i školy, které digitalizují učební materiály a přenášejí výuku a čtení do virtuálního prostředí. Jaké výhody má čtení tištěných textů v porovnání s digitálními formáty? Tím se zabývají odborníci na čtenářskou gramotnost z nadačního projektu Pomáháme školám k úspěchu.
Pomáháme školám k úspěchu
15. 10. 2025
Lákadla k nečtení jsou stále silnější
Pomáháme školám k úspěchu
23. 9. 2025
Nový seriál projektu Pomáháme školám k úspěchu: Jak rozvíjet čtenářskou a pisatelskou gramotnost
Pomáháme školám k úspěchu
22. 8. 2025
Desátá Letní škola projektu Pomáháme školám k úspěchu přivítala přes stovku pedagogů
Pomáháme školám k úspěchu
17. 6. 2025
Není nám to FUK, my rozvíjíme Funkční Učící se Komunitu
Pomáháme školám k úspěchu
9. 6. 2025
Žáci jako detektivové. Na pelhřimovské základce se ke znalostem doberou sami
Pomáháme školám k úspěchu
28. 4. 2025
Otevřené hodiny jako formát společného profesního učení
Pomáháme školám k úspěchu
10. 4. 2025
Květa Krüger: Bylo náročné, aby učitelé uvěřili, že pedagogický konzultant je služba pro ně
Pomáháme školám k úspěchu
25. 2. 2025
Žáky čekají velké změny. Náročné to bude i pro učitele, hodnotí expertka
Pomáháme školám k úspěchu
4. 2. 2025
Týden pro wellbeing ve školách: Vztahy musí být vyladěné, říká ředitelka školy
Pomáháme školám k úspěchu
20. 1. 2025
Ztrácíme schopnost číst, varuje expertka a radí, jak z toho ven
Pomáháme školám k úspěchu
12. 12. 2024
Jak se v dospělosti vrátit ke čtení knih
Pomáháme školám k úspěchu
26. 11. 2024
Jak se učitelé společně učí v lokalitě Most
2025 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION