Aktuality (PŠÚ)

background image

Pomáháme školám k úspěchu

8. 7. 2024

matematika

Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice

V 9. díle seriálu o čtení v oborech přibližuje Hana Matulová, učitelka matematiky a fyziky na ZŠ Jičínská v Příboře, jaká čtenářská úskalí připravuje pro žáky matematika.

Téma
Roky

Pomáháme školám k úspěchu

24. 6. 2024

Hana Košťálová

Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část

Pomáháme školám k úspěchu

13. 6. 2024

Čtení

Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení

Pomáháme školám k úspěchu

23. 5. 2024

Štěpánka Dekastellová

Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu

Pomáháme školám k úspěchu

13. 5. 2024

Rosická Pavlína

Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická

Pomáháme školám k úspěchu

30. 4. 2024

Petr Albrecht

Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu

Pomáháme školám k úspěchu

11. 4. 2024

člen odborného týmu

Ivo Mikulášek ze ZŠ Dobronín: Učitel musí mít otevřené oči a volné ruce

Pomáháme školám k úspěchu

19. 3. 2024

Jakub Neubauer

Dlouhodobé cíle a možnosti jejich sledování ve výuce dějepisu podle Jakuba Neubauera

Pomáháme školám k úspěchu

5. 3. 2024

Košťálová Hana

Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 2. část

Pomáháme školám k úspěchu

6. 2. 2024

Hana Košťálová

Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 1. část

Pomáháme školám k úspěchu

23. 1. 2024

Jaromír Kozák

Od porozumění ke kontextu aneb Jak dávat žákům prostor vytvářet si názory, zaujímat postoje, diskutovat

Pomáháme školám k úspěchu

29. 12. 2023

Ilona Zapletalová

Zkoumání významu pralesů prostřednictvím neučebnicových textů

Pomáháme školám k úspěchu

11. 12. 2023

Blanka Drozdková

K čemu jsou dílny čtení - rozhovor s Blankou Drozdkovou, ředitelkou mateřské a základní Školy v Kyjovicích