Pomáháme školám k úspěchu
17. 5. 2022
„Účast na společném zkoumání toho, jak zlepšit výuku a učení, je nejúčinnější z aktivit, po kterých může školní lídr sáhnout, když chce zlepšit výsledky učení žáků.“ Co nám tímto citátem výzkumnice – pedagožka - Vivian Robinsonová říká? Nabádá vedení škol, aby nepodporovali pouze tzv. další vzdělávání pedagogických pracovníků. Mají se snažit o to, aby se členové jejich sborů učili tím, že budou zkoumat vlastní praxi.
Zkoumání, to zní možná trochu vědecky, jako by to nepatřilo k práci běžného učitele. Jak to může probíhat? Podívejme se do kabinetu ve škole v jedné pražské čtvrti.
Pomáháme školám k úspěchu
29. 4. 2022
Žáci se nechtějí biflovat, chtějí poznávat věci z běžného života
Pomáháme školám k úspěchu
14. 4. 2022
Máme možnost ovlivnit, kam se bude ubírat revize kurikula. Pojďme se zapojit!
Čas je už jen do 21. dubna.
Pomáháme školám k úspěchu
12. 4. 2022
Díky učitelce z Ukrajiny se děti cítí tak dobře, že už zlobí stejně jako čeští žáci
Pomáháme školám k úspěchu
10. 4. 2022
Co nám přinesla oborová a prožitková setkání
Pomáháme školám k úspěchu
5. 4. 2022
Učící se skupiny v síti škol
Chceme se s vámi podělit o zkušenost, kterou jsme získali s učící se skupinou ve školách z Moravskoslezského kraje.
Pomáháme školám k úspěchu
24. 3. 2022
Kdo hodně čte, píše bez gramatických chyb
Cílem není vychovat jazykovědce, ale lidi, co umějí porozumět textu. To totiž v životě použije každý.
Pomáháme školám k úspěchu
8. 3. 2022
Společné plánování, vyučování i reflexe. Párová výuka podporuje nejen žáky, ale rozvíjí i kompetence učitelů
Pomáháme školám k úspěchu
23. 2. 2022
Na cestě k udržitelnému a smysluplnému profesnímu učení učitelů
Pomáháme školám k úspěchu
16. 2. 2022
Setkání rozvíjející čtení a myšlení v oborech
Ve čtvrtek 10. února se sešlo 40 pedagogů ze škol zapojených do projektu Pomáháme školám k úspěchu. Hlavním tématem třídenního setkání bylo sebeřízení žáků.
Pomáháme školám k úspěchu
2. 2. 2022
Inspirativní rozhovory s řediteli základních škol
Jak různé školy vytvářejí podmínky pro spolupráci učitelů, co všechno vyzkoušely, co se osvědčilo a co ne, si můžeme přečíst v knize inspirativních rozhovorů s řediteli.
Pomáháme školám k úspěchu
17. 1. 2022
Nominujte učitele, kteří neučí předměty, ale učí děti
„Na učitelích záleží,“ je motto soutěže Global Teacher Prize Czech Republic, která se od roku 2017 snaží zvýšit prestiž učitelského povolání.
Pomáháme školám k úspěchu
5. 1. 2022
Spolupracovat nestačí – Co má největší dopad na učení žáků?
2022 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION