Pomáháme školám k úspěchu
Když jsme začínali se společným profesním učením, už jsme měli zkušenosti s tandemy a otevírali jsme hodiny kolegům. Díky projektu Pomáháme školám k úspěchu jsme teoreticky znali i formáty 3S, „lesson study“ a „teachers learning community“ neboli učící se skupiny. Navíc jsme měli podporu v ostatních školách a lokalitách, s nimiž jsme mohli naše cesty sdílet. Zdálo se, že realizovat profesní učení bude snadné, jdeme s učiteli po dobře značené cestě, kterou téměř všichni chtějí… Tak lehké to však nebylo. Něco se nedařilo, něco ano, něco se nedaří dodnes. Ale to, co se daří, je natolik cenné, že bychom krok zpět už neudělali.
Pomáháme školám k úspěchu
Pojďme se učit z toho, jak se učí naši žáci. Pojďme se učit s radostí a naplno!
Pomáháme školám k úspěchu
Projekt Pomáháme školám k úspěchu podepsal memorandum o spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+
Pomáháme školám k úspěchu
Principy profesní učící se komunity: Začínejte hledáním společného cíle
Pomáháme školám k úspěchu
Podcast Mozaika vzdělávání: S Hanou Košťálovou o podpoře učitelů a rozvoji čtenářských a pisatelských dovedností
Pomáháme školám k úspěchu
Monika Chrobáková: Při bádání můžeme číst a při čtení bádat
Pomáháme školám k úspěchu
Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část
Pomáháme školám k úspěchu
Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení
Pomáháme školám k úspěchu
Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu
Pomáháme školám k úspěchu
Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická
Pomáháme školám k úspěchu
Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu
Pomáháme školám k úspěchu
Ivo Mikulášek ze ZŠ Dobronín: Učitel musí mít otevřené oči a volné ruce
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION