Pomáháme školám k úspěchu
V 9. díle seriálu o čtení v oborech přibližuje Hana Matulová, učitelka matematiky a fyziky na ZŠ Jičínská v Příboře, jaká čtenářská úskalí připravuje pro žáky matematika.
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část
Pomáháme školám k úspěchu
Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení
Pomáháme školám k úspěchu
Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu
Pomáháme školám k úspěchu
Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická
Pomáháme školám k úspěchu
Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu
Pomáháme školám k úspěchu
Ivo Mikulášek ze ZŠ Dobronín: Učitel musí mít otevřené oči a volné ruce
Pomáháme školám k úspěchu
Dlouhodobé cíle a možnosti jejich sledování ve výuce dějepisu podle Jakuba Neubauera
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 2. část
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 1. část
Pomáháme školám k úspěchu
Od porozumění ke kontextu aneb Jak dávat žákům prostor vytvářet si názory, zaujímat postoje, diskutovat
Pomáháme školám k úspěchu
Zkoumání významu pralesů prostřednictvím neučebnicových textů
Pomáháme školám k úspěchu
K čemu jsou dílny čtení - rozhovor s Blankou Drozdkovou, ředitelkou mateřské a základní Školy v Kyjovicích
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION