Pomáháme školám k úspěchu
Programová ředitelka našeho nadačního projektu Pomáháme školám k úspěchu Hana Košťálová byla hostem podcastu Mozaika vzdělávání, který připravuje učitel, lektor a kouč Marek Adler.
Pomáháme školám k úspěchu
Monika Chrobáková: Při bádání můžeme číst a při čtení bádat
Pomáháme školám k úspěchu
Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část
Pomáháme školám k úspěchu
Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení
Pomáháme školám k úspěchu
Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu
Pomáháme školám k úspěchu
Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická
Pomáháme školám k úspěchu
Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu
Pomáháme školám k úspěchu
Ivo Mikulášek ze ZŠ Dobronín: Učitel musí mít otevřené oči a volné ruce
Pomáháme školám k úspěchu
Dlouhodobé cíle a možnosti jejich sledování ve výuce dějepisu podle Jakuba Neubauera
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 2. část
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 1. část
Pomáháme školám k úspěchu
Od porozumění ke kontextu aneb Jak dávat žákům prostor vytvářet si názory, zaujímat postoje, diskutovat
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION