Pomáháme školám k úspěchu
30. 1. 2023
Už známý švýcarský psychiatr Carl G. Jung kladl akcent na jedinečnost každého člověka a popsal odlišnosti ve vrozeném nastavení mozku. O jeho závěry se opřela psycholožka Šárka Miková, která tuto problematiku rozpracovala do Teorie typů. Se znalostí této typologie osobnosti lze podle ní ušít výchovu každému dítěti takříkajíc na míru. Díky tomu získá ty nejlepší předpoklady, aby bylo v životě spokojené a úspěšné.
Pomáháme školám k úspěchu
18. 1. 2023
Kdo říká, že škola má být zábavná, ten to nemá promyšlené, tvrdí Ondřej Hausenblas
Osobnost vzdělávání | Rozhovor s O. Hausenblasem patří do série: Rozhovory s laureáty Auly slávy ceny EDUína.
Pomáháme školám k úspěchu
16. 1. 2023
Dílny čtení považuji za velmi prospěšné, v naší škole je využíváme od 1. do 9. třídy a věříme, že žákům přináší velký užitek.
Alena Horská, pedagogická konzultantka ZŠ Dobronín, Učitelský měsíčník, leden 2023
Pomáháme školám k úspěchu
9. 1. 2023
Kdo více čte, lépe se učí i chová, říká učitel. Jak přitáhnout děti ke knihám?
Pomáháme školám k úspěchu
20. 12. 2022
Jak objevovat svět i sebe samotné? Děti se to učí na čtenářských a pisatelských dílnách
Kdy jste si naposledy vzali knížku a ponořili se do ní tak, že vás pohltila? Kdy jste se přistihli, že přemýšlíte třeba o jedné jediné větě, která vás v nějakém textu zasáhla opravdu do hloubky?
Pomáháme školám k úspěchu
18. 12. 2022
Když jsou na třídu dva, je víc času na práci i zábavu. Reportáž z tandemové výuky
Obsahově se pedagogové zdokonalují v rámci projektu Pomáháme školám k úspěchu, do kterého je škola už deset let zapojena.
Pomáháme školám k úspěchu
13. 12. 2022
Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole
V dalším díle seriálu o dílnách čtení se seznámíme se zkušenostmi dvou základních škol – v Mostě a Třinci, které tento formát zavedly.
Pomáháme školám k úspěchu
5. 12. 2022
Lidé, čtěte!
Čtení, psaní a počítání jsou naše základní dovednosti. Odlišují nás od zvířat, posouvají kupředu. Přesto počet českých čtenářů klesá. Co s tím? Je čas vzít knihu opět do ruky.
Pomáháme školám k úspěchu
11. 11. 2022
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství | 2. část
V dílně čtení se cítím dobře s knihami a ostatními čtenáři.
Pomáháme školám k úspěchu
2. 11. 2022
Základní škola ve Ždírci nad Doubravou přivítala 47 pedagogů z okolních škol
Pomáháme školám k úspěchu
11. 10. 2022
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství | 1. část
Základním zdrojem, z kterého může žák čerpat při svém růstu ke čtenářské a kritické gramotnosti, je prožitkové čtenářství.
Pomáháme školám k úspěchu
23. 9. 2022
Společné učení a sdílení zkušeností
Pomáháme školám k úspěchu
21. 9. 2022
Pomáháme školám k úspěchu: nově pod vedením Petra Šlemendy, s plánem na další rozšíření
2023 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION