03. 11. 2021
1 minuta čtení
Tématu profesní učení učitelů, které vede k lepšímu čtení žáků, se na svém workshopu věnovala Hana Košťálová. Seznámila účastníky se zkušenostmi s kolegiálním profesním učením v projektu. V dílně spontánně vznikly i náměty na spolupráci knihovny a škol, které knihovna plánuje zařadit do svého programu.
Didaktický potenciál textu, jeho společné promýšlení i rozpoznávání možnosti, které texty nabízí pro učení žáků, bylo součástí workshopu Hany Antonínové Hegerové.
Aleš Kozák hovořil o cestě ke společné vizi školy, která je součástí projektu Pomáháme školám k úspěchu již od roku 2015. V krátkém ohlédnutí seznámil účastníky se základními pilíři pro společné učení pedagogů, které je posouvaly ke zlepšování výuky, sledování dopadů na žáka, zavádění čtenářské gramotnosti i dalších moderních metod do výuky.
Konference se účastnili i další zajímaví hosté, např. prof. PhDr. Jiří Trávníček, M.A. z Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v.v.i.
Jsme rádi, že si díky našim lektorům mohli účastníci poskládat obrázek o tom, o co v projektu usilujeme, jak na to jdeme a kam se chceme dostat.
Celý program Konference naleznete ZDE.
2023 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION