04. 06. 2018
1 minuta čtení
Pavlína Rosická ze základní školy v Kunraticích ve videu vede dílnu čtení v 7. ročníku. Jedna ze žaček ji začíná referátem o své oblíbené knížce a po něm už přichází čas na samostatné čtení a následné sdílení zážitků z četby.
Podle učitelky Pavlíny se děti ve čtenářských dílnách učí nejen čtenářské gramotnosti, ale také samostatnému a srozumitelnému vyjadřování. Dílny jsou navíc i výzvou pro učitele – musí být důslední, nespokojovat se s frázemi, modelováním ukazovat, že je důležité o knihách umět mluvit a v neposlední řadě děti ve čtení posouvat a neustále náročnost čtenářských dílen zvyšovat.
Podívejte se, jak dílna čtení probíhala, a přečtěte si více o našem čtenářském programu.
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION