23. 04. 2018
1 minuta čtení
Prvním krokem je odeslání vyplněného elektronického formuláře na webu nadace. Druhým krokem je zaslání písemné žádosti o nadační příspěvek, včetně všech požadovaných příloh, na adresu nadace.
Zajímá nás odůvodnění výběru univerzity a její umístění v celosvětovém či evropském žebříčku. Dále potřebujeme:
potvrzení o nynějším studiu střední či vysoké školy;
kopii dokladů o jazykových zkouškách;
doporučení člena pedagogického sboru nebo osoby podílející se na akademickém/uměleckém rozvoji (rozumí se jí například trenér, učitel hudby, patron, vedoucí uměleckého tělesa či vědeckého kroužku apod.);
doklady o finanční situaci rodiny (potvrzení od zaměstnavatele rodičů o výši příjmů, daňová přiznání, doklad o pobíraných sociálních dávkách apod.).
Také očekáváme vlastní esej na téma „Moje zájmy a plány do budoucna“ v anglickém i českém jazyce o rozsahu max. 1000 slov.
Důležitou součástí žádosti je finanční rozvaha, ze které poznáme, jak vysoký příspěvek a na co žadatel potřebuje a co dokáže hradit z vlastních zdrojů. Více zde: Jak požádat o finanční grant.
O udělení grantu rozhoduje správní rada nadace na základě doporučení odborné komise. Ve druhém kole výběru se členové komise setkávají s vybranými studenty při osobním rozhovoru.
Podporujeme studenty rozličných oborů, jejichž výsledky odpovídají ambici studovat na vybrané univerzitě. Při výběru hodnotíme také plány žadatele do budoucna a jeho dobrovolnickou činnost.
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION