Jaké prostředí žáky podněcuje ke čtenářství a pisatelství?

Jaké prostředí žáky podněcuje ke čtenářství a pisatelství?

Jaké prostředí žáky podněcuje ke čtenářství a pisatelství?
Děti v Mostě, stejně jako kdekoli jinde, pro to, aby se rozečetly a rozepsaly, potřebují podnětné prostředí. To školní je pro mostecké žáky o něco podstatnější než v jiných místech. Ne všechny mostecké děti totiž mají takové prostředí v rodině. Co tedy může udělat učitel, aby žáci nejenom začaly číst, ale svůj zájem o knihy a o psaní i udržely, vyprávějí dvě učitelky 1. stupně z 8. ZŠ v Mostě – Emilie Bandová a Jana Kaščáková.

Celý článek, který vyšel v zářijovém čísle Učitelského měsíčníku si můžete přečíst zde.

Autorkou článku je pedagogická konzultantka 8. ZŠ Most Jana Štybnarová.