10. 01. 2018
1 minuta čtení
Ředitelé a pedagogičtí lídři ze třinácti projektových škol budou
spolu se zástupci vedení projektu hledat odpovědi na otázku,
jak účinně nastartovat a podporovat profesní učení učitelů.
Svoji pozornost tentokrát zaměří na Plány osobního pedagogického rozvoje (POPR). Ty jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů
pro udržování cyklu profesního učení v projektových školách.
Účastníci setkání budou sdílet zkušenosti jak s POPRy pracují, a na konkrétních ukázkách budou demonstrovat, jak mohou vypadat,
i jak plní svoji úlohu vzhledem k výsledkům učení žáků.
Příležitost k profesnímu učení nabídne pedagogům i další bod programu - sledování a následná reflexe videa z výuky.
Všichni zúčastnění se také ohlédnou za hlavními projektovými událostmi loňského roku a zhodnotí aktuální dění ve školách.
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION