Kellner se dal na filantropii. Podpořil vyhlášení cen VIA BONA

Nadace THE KELLNER FAMILY FOUNDATION se připojila k vyhlašování Ceny VIA BONA za filantropii. Té se v Česku v posledním desetiletí daří. Objem poskytnutých darů se u jednotlivců během této doby zdvojnásobil, u podniků pak dokonce ztrojnásobil.

Nadace VIA společně s Nadací THE KELLNER FAMILY FOUNDATION pod záštitou velvyslanectví Spojených států amerických a díky partnerství se společnostmi T-Mobile Czech Republic, PwC Česká republika, Philip Morris ČR a AC&C Public Relations v pátek vyhlašují Cenu VIA BONA za filantropii.

"Jsme rádi, že můžeme přispět k ocenění dobročinnosti v České republice. Těšíme se především na příklady promyšleného, efektivního a inovativního dárcovství a věříme, že tak podpoříme zájem jednotlivců o dobročinnost," říká Jan Leiner, člen správní rady THE KELLNER FAMILY FOUNDATION, rodinné nadace Renáty a Petra Kellnerových.

Novinkou letošního, již čtrnáctého ročníku je Cena za osobní zaujetí - Srdcař roku, která vyzdvihuje mimořádné osobní nasazení jednotlivce při prosazování dobročinných témat...

Součástí Ceny VIA BONA je Cena novinářů pro individuálního dárce, kterou udělují zástupci předních českých médií... 

Ačkoli se i v dárcovství projevila ekonomická krize, celkově se v České republice objem darů poskytnutých jednotlivci na dobročinné účely za posledních deset let zdvojnásobil, a u firem se dokonce ztrojnásobil.

Předběžná čísla za rok 2010 budou známa v době předání Ceny VIA BONA, které proběhne 22. září. Důležité je, že mnozí jednotlivci i firmy již k dárcovství začínají přistupovat mnohem strategičtěji a přiklánějí se k dlouhodobé systematické podpoře neziskových projektů a organizací.

(autor: eko, úryvek z textu) 

Další články z médií

Všechny aktuality